28.10.


26.10.

Był też czas na krótkie podsumowanie wiadomości i chodzone dyktando. 

Rozpoznawaliśmy też smaki: słodki, słony, gorzki i kwaśny. 

Jutro będziemy "zajmować się" jeżami, a już dzisiaj wykonaliśmy jadalne jeże:)


25.10.

Złożone zadania matematyczne rozwiązywaliśmy w parach albo grupach. Każdy tam, gdzie najwygodniej dla niego. Niemal wszyscy poradzili sobie  z zadaniem, a przy takiej współpracy uśmiech towarzyszył na twarzach. Kolejne zadanie również było matematyczne. Każdy wybierał dopasowane według stopnia trudności. Jedni wykonali jedno, inni trzy.

Utrwalaliśmy wiadomości o rzeczowniku, wykonując plakaty w PicCollage. A no koniec dnia byliśmy na zajęciach w bibliotece, gdzie malowaliśmy "martwą naturę".


24.10.

Co dzisiaj działo się w naszej klasie, najlepiej oddadzą zdjęcia poniżej.

A oto nasze piękne liściowate postacie:)

Na wfie królowało hula hop w różnych zabawach:)


21.10. Duble ortograficzne

Duble ortograficzne na zapamiętanie wyrazów z "ó".


20.10. Trzeci dzień kodowania za nami.


19.10. trwa tydzień kodowania

Celem Europejskiego Tygodnia Kodowania CODE WEEK jest popularyzacja i promocja nauki programowania wśród dzieci, młodzieży i dorosłych.

Już drugi rok bierzemy udział w akcji kodowania. Znamy juz platformę code.org, gdzie mamy swoje konta. Dzisiaj kodowaliśmy z KODABLE. 

Kodable działa na komputerze oraz jest do pobrania aplikacja w sklepie play.  Każdy zna hasło klasy i pracuje na swoim koncie.

Cały dzień był związany z kodowaniem. W kodach QR zakodowane były wyrazy z "RZ".

W przerwach kodowania szybka powtórka liczb parzystych i nieparzystych!


17.10.


Dzień Nauczyciela

Bardzo, bardzo dziękuję za każdą przepiękną laurkę, portret i życzenia i dary jesieni!

 


13.10.

Takie były tańce!


12.10.

Powered by emaze

Doświadczenie

Mojo przywędrował od Bartka


11.10.

Kahoot nadaje się idealnie na sprawdzenie, czy uczniowie rozumieją przeczytany tekst. Tak zaczęliśmy dzisiejsze zajęcia.

Czytaliśmy tekst o kukułce. Kto wcześniej skończył zadanie, przygotował plakat o kukułce w PicCollage. 

Od razu oglądaliśmy plakaty na tablicy i już wszyscy wiemy jak pisać "gramów".

Wykonaliśmy z plasteliny wiewiórki według instrukcji na filmie oraz nietoperze.


10.10.

Pierwszy raz od dawna nie padało, więc mogliśmy wyjść na świeże powietrze. Pozbieraliśmy liście i pracowaliśmy z aplikacją "Czyj to liść?" dzięki której można rozpoznać drzewa. Okazuje się jednak, że  komputer też może się mylić. Udało nam się jednak rozpoznać brzozę, modrzew oraz klon.  

Poznaliśmy mieszkańców drzew. Tych, których nie znaliśmy z pomocą internetu szybko odszukaliśmy. Na koniec podsumowanie wiadomości matematyczbych i Quizz w Kahoot!


 

6.10.

Poznaliśmy historię liścia Jasia, bohatera książki Leo Buscaglia. To historia zarówna dla małych jak i dużych. 

Kolejny raz próbowaliśmy swoich sił w opisie. Dla jednych zadanie było bardzo proste, innym sprawiło wiele trudności. 

 

Wykorzystując wyszukiwarkę google szukaliśmy informacji na temat budowy drzewa.

Na zajęciach sportowych było sportowe kółko krzyżyk:)


5.10.

Dzień zaczęliśmy od doświadczenia.

Później wykonaliśmy cichoszki. To malutkie stworki, które mieszkają w naszej klasie w zamkniętym słoiku. Nie lubią hałasu, tylko spokój i ciszę. Wyskakują na nasze ławki, kiedy pracujemy samodzielnie i musimy się skupić. Potrzebujemy wtedy ciszy. 

O Cichoszkach można poczytać tutaj.

Powtarzaliśmy odczytywanie godzin z zegara. Każdy wybierał zadanie, które chciał rozwiązać. Otrzymaliśmy też termometry i będziemy ćwiczyć na nich odczytywanie temperatury.

Cichoszki bardzo pomogły nam zapewnić spokojną atmosferę podczas pracy.

Po skończonej pracy, mamy chwilę dla siebie. 

Mojo był już u Amelki i Oli. Dzisiaj Ewa przeczytała o czym opowiedziała Bobowi, a Mojo powędrował do Bartka.


O Mojo i Bobie

Boba wszyscy znają. To minionek. Mojo to czołowa postać z Class Dojo. Co ich łączy? Bob jest bohaterem naszej książeczki, w której opisujemy jemu przygody Mojo:)

04.10.

Na zajęciach sportowych uczniowie sami zbudowali tor przeszkód! Świetnie! Dzisiaj wszyscy pamiętali o stroju i aktywnie ćwiczyli.

Co kryje las?

Poznaliśmy warstwy lasu. Najlepiej zapamiętuje się przez działanie dlatego byliśmy żywymi warstwami lasu.

Wykonaliśmy też makiety i obrazki o mieszkańcach lasu.

Co kryje las? on PhotoPeach

http://krokotak.com/2016/08/tree-in-fall-made-from-bottle-caps/

03.10.