17.11.2017

Na zajęciach z programowania, korzystaliśmy z aplikacji Scratch. Realizowaliśmy scenariusz ze skaczącymi i znikającymi piłeczkami. 

27.10.2017

Projekt - Dojdź do celu!. Celem projektu jest stworzenie prostej gry zręcznościowej, w której postać sterowana przez użytkownika ma dojść do określonego celu.

Ozoboty z grupą 2

Ozobot w akcji


Pierwsze zajęcia za nami

Na pierwszych zajęciach wykorzystaliśmy aplikację Blockly for Dash &Dot.

Do tej pory sterowaliśmy Dashem za pomocą nawigacji w aplikacji GO.  

Aplikacja Blockly to narzędzie do sterowania robotem, gdzie  używamy puzzli z komendami. Dla nas to również nauka podstawowych komend w języku angielskim.  

Cover art

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.makewonder.blockly&hl=pl

 

 

Naszym zadaniem było ułożenie komendy aby Dash zebrał napotkane na drodze owoce, a następnie wjechał do domku.  Miał również wprowadzić do domu Dota.